تلویزیون با گارانتی یا بدون گارانتی

تلویزیون با گارانتی بخریم یا بدون گارانتی؟

تلویزیون با گارانتی یا بدون گارانتی؟

آیا ما باید با وجود قیمت‌های متفاوت در بازار به خاط قیمت کمتر، یک محصول بدون گارانتی بخریم؟ و یا اینکه پول بیشتری برای خرید یک محصول با گارانتی بپردازیم تا خیالمان از بابت ضمانت محصول و پولی که هزینه کردیم راحت شود؟ همانطور که می‌دانید تفاوت در قیمت تلویزیون بدون گارانتی و با گارانتی قابل توجه است. ما در این مطلب از سلام‌ بابا می‌خواهیم به بررسی تلویزیون‌های با گارانتی یا بدون گارانتی بپردازیم و به پرسش‌‌هایی که در ذهن شما در رابطه با خرید تلویزیون با گارانتی یا بدون گارانتی و کیفیت خدمات پس از فروش ایجاد می‌شود، پاسخی روشن دهیم که با خیالی راحت نسبت به خرید تلویزیون اقدام کنید. پس برای دریافت پاسخ این سوال تا آخر این مطلب را با ما همراه باشید.

تلویزیون با گارانتی یا بدون گارانتی

تفاوت تلویزیون با گارانتی و بدون گارانتی

هنگامی که شما تلویزیونی را با گارانتی خریداری می‌کنید باید هزینه‌ای جداگانه برای آن پرداخت نمایید که موجب افزایش هزینه تلویزیون شما می‌شود. زیرا شرکت‌ها برای ارائه گارانتی هزینه جداگانه دریافت می‌کنند و از این رو به خاطر اطمینان بیشتر، خریداران شاهد فروش یک دستگاه با قیمت بیشتر در مقایسه با نسخه بدون گارانتی خواهند بود. به همین دلیل سوالی که برای خریدار پیش می‌آید این است که گارانتی داشته باشد بهتر است یا نداشته باشد.

تلویزیون بدون گارانتی حدودا 10 تا 20 درصد قیمت کمتری داشته که این می‌تواند برای خریدار قابل توجه باشد و از آنجایی که موضوع قیمت یکی از مهمترین موارد در هنگام خرید تلویزیون است، با قیمت کمتر خریدار مجاب می‌شود که مدل بدون گارانتی را خریداری کند. این در حالی است که مدل با گارانتی بسیار نمی‌تواند برای خریدار چشمگیر باشد زیرا معتقد است شرکت‌ها با گارانتی خدمات خاصی ارائه نمی‌دهند و عمدتا تنها هزینه بیشتری را بر دوش خریدار می‌گذارند. اما این تصور اشتباه است، تلویزیونی که از گارانتی بهره می‌برد در حقیقت تضمینی برای خریدار محسوب می‌شود و خدماتی را هم که قبل از خرید کالا به خریدار اعلام می‌کنند، به مشتری ارائه می‌دهند.

دلایل اهمیت گارانتی برای تلویزیون چیست؟

1-تضمین اصل بودن کالا

یکی از مهمترین موارد خرید کالا با ضمانت یا بدون آن، اصل بودن کالا یا جنس موردنظر است. تلویزیونی که تولید شرکت اصلی است، قطعات آن اصل بوده و در شرکت اصلی با دقت خیلی بیشتری مونتاژ شده است و در نتیجه کیفیت و طول عمر بیشتری دارد. اگر محصولی اصل نباشد هیچ شرکتی آن را گارانتی نمی‌کند و یکی از اولویت‌های خرید، اصل بودن جنس موردنظر است. جنس‌های فروشگاه‌های معتبر در شهر بانه که به تجربه هم ثابت شده است، تولید شرکت‌های اصلی هستند اما امکان استفاده از ضمانت شرکت اصلی را ندارند ولی به دلیل اصالت محصولات، شرکت‌های معتبری قطعات این محصولات را وارد کرده و آن‌ها را گارانتی می‌کنند.

شرکت‌ها با ارائه گارانتی خدماتی را به مشتریان می‌دهند. از این رو شاهد افزایش قیمت کالا در نوع با گارانتی هستیم. البته این موضوع تنها شامل تلویزیون‌ها نشده و بلکه می‌تواند هر محصولی را در برگیرد. از این رو باید وجود گارانتی را مهم دانست. هنگامی که هولوگرام گارانتی را روی دستگاه یا داخل آن مشاهده می‌کنید مطمئن باشید این محصول اصل بوده و کیفیت بالا و مرغوبی دارد.

2-هزینه تعمیرات

شما چه تلویزیون دارای گارانتی خریداری کرده باشید چه بدون آن گاهی اوقات ممکن است پس از خرید تلویزیون مورد نظر خود مشکلی برای یکی از قطعات آن به وجود آید. تلویزیون‌‌های جدید در عین ظرافت و سادگی ظاهری، پیچیدگی و ارزش قطعات بسیار بالایی دارند که در صورت خرابی این قطعات ارزش گارانتی و خدمات پس از فروش برای خریدار مشخص می‌شود.

یکی از معایب تلویزیون بدون ضمانت هزینه آن‌ها در صورت ایجاد مشکل است. زیرا بدون گارانتی شما باید به شکل غیر رسمی آن را تعمیر کنید که خود هزینه خیلی زیادی داشته و به سختی می‌توان آن را تعمیر کرد. در صورت برخورداری از گارانتی می‌توانید مشکل تلویزیون موردنظر را به راحتی برطرف سازید زیرا شرکت گارانتی کننده، قطعات این تلویزیون‌ها را دارد و این مشکل را برای شما حل می‌کند و دستگاه را به صورت رایگان و یا با هزینه خیلی کم در حد ایاب و ذهاب برای شما تعمیر می‌کند.

همچنین بررسی کنید

راهنمای خرید تلویزیون

راهنمای خرید تلویزیون در سال 2024

راهنمای خرید تلویزیون امروزه تلویزیون‌ها از لحاظ کیفیت و امکانات، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند به طوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *