بهترین تلویزیون هایسنس 55 اینچ

بهترین تلویزیون های هایسنس 55 اینچ

بهترین تلویزیون هایسنس 55 اینچ

Hisense یک شرکت تولید کننده چینی تلویزیون است که هم تلویزیون‌های معمولی و هم مدل‌های بسیار پیشرفته‌ای را در سایزهای متنوع به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون‌ها از تکنولوژی‌های زیادی پشتیبانی می‌کنند و کیفیت تصویر و کنتراست خوبی هم دارند. با فناوری‌هایی که این شرکت در جدیدترین مدل‌هایش به کار گرفته است واقعاً با برندهای معتبر رقابت می‌کند، اما در عین حال تلویزیون‌های این شرکت نسبت به دیگر برندها مقرون به صرفه هستند. ما در این مطلب از سلام‌ بابا سعی کردیم بهترین تلویزیون های هایسنس 55 اینچ را که در بازار موجود هستند خدمت شما معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید تلویزیون 55 اینچ را دارید حتماً مدل‌های پایین را بررسی کنید.

قیمت بهترین تلویزیون هایسنس 55 اینچ

معرفی بهترین تلویزیون های هایسنس 55 اینچ


تلویزیون هایسنس 55A7120

تلویزیون هایسنس 55A7120

تلویزیون هایسنس A7120 از تلویزیون‌های باکیفیت هایسنس است. این تلویزیون طراحی بسیار زیبایی دارد و از پایه‌های دو شاخه در طراحی استفاده کرده است. طراحی بدنه آن بسیار مستحکم بوده و پنلی با ضخامت کم دارد. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است که به کمک پردازنده چهار هسته‌ای تصاویر را در بهترین حالت نمایش می‌دهد. قابلیت 4K Upscaler کیفیت تصاویر را به 4K ارتقاء می‌بخشد. همچنین کنتراست و طیف رنگی گسترده جزئیات کامل را در صفحه نمایش تلویزیون نمایش می‌دهد.

سیستم صوتی شامل 2 بلندگو است که صدای بسیار باکیفیت 20 وات را در محیط اطراف پخش می‌کند. سیستم عامل VIDAA امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اتصال به اینترنت و امکان دانلود برنامه جزو امکانات هوشمند بسیار کاربردی در تلویزیون است. همچنین امکان به اشتراک گذاری محتوای گوشی با صفحه نمایش تلویزیون وجود دارد. 

تلویزیون هایسنس 55B7300

تلویزیون هایسنس 55B7300

تلویزیون هایسنس B7300 یکی از محبوب‌ترین تلویزیون‌های این برند خوشنام است. این تلویزیون با قابلیت‌های متنوعی که دارد قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌دهد. طراحی فوق‌العاده زیبای تلویزیون از ویژگی‌های بسیارخوب آن است که جلوه‌ای شیک و زیبا به محیط اطراف می‌بخشد. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K بوده و با وجود پردازنده Quad Core تصاویری با کیفیت و خاص را به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون از فرمت‌های تصویر HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند تا جزئیاتی کامل از تصاویر را به بیننده نمایش دهد. علاوه بر این با کنتراست فوق العاده‌ای که دارد تصاویری خوش رنگ را روی صفحه نمایش باکیفیت B7300 نشان می‌دهد.

سیستم صوتی تلویزیون متشکل از 2 بلندگو با توان صوتی 16 وات است. کیفیت عالی صدا توسط قابلیت DTS Studio Sound تضمین می‌شود. سیستم عامل VIDAA U امکانات هوشمند بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امکان وبگردی از طریق اتصال به Wi-Fi و امکان دانلود برنامه در این تلویزیون وجود دارد. همچنین از بزرگ‌ترین کانال‌های تماشای آنلاین فیلم پشتیبانی می‌شود تا در اوقات فراغت خود به تماشای فیلم بپردازید.

تلویزیون هایسنس 55B8000

قیمت بهترین تلویزیون 55 اینچ هایسنس مدل 55B8000

تلویزیون هایسنس 55B8000 از مدل‌های سری 8 و از محصولات 2019 است. این تلویزیون دارای پایه‌های دوشاخه‌ای و با ضخامت کم صفحه نمایش ظرافت و زیبایی خاصی دارد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K و پشتیبانی از فرمت‌های تصویری HDR ، HDR10 و HLG و همچنین سرعت رفرش 60 هرتز است. بنابراین تصویری صاف و با کنتراست و دقت رنگ بالا را نمایش می‌دهد. قابلیت اسمارت و سیستم عامل VIDAA از ویژگی‌های دیگر این تلویزیون است که اتصال تلویزیون به اینترنت جهت وبگردی و همچنین دانلود برنامه‌های مورد علاقه شما را فراهم می‌کند.

بخش صوتی این تلویزیون دارای 2 عدد بلندگو با خروجی صوتی 20 وات است که صدایی واضح و رسا را تولید می‌کند. به علاوه هایسنس برای ارتقاء کیفیت صدا در این تلویزیون، Dolby Digital را به آن اختصاص داده تا از صدایی قدرتمند برخوردار شوید. همچنین این تلویزیون دارای پورت‌های متنوع و کاربردی چون USB و HDMI است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها کلیه فایل‌های شخصی خود اعم از ویدیو، عکس و موسیقی را بر روی صفحه نمایش این تلویزیون به نمایش بگذارید. قابلیت اتصال به موبایل از طریق DLNA و Miracast، قابلیت ضبط و گیرنده های DVB-T،DVB-T2 از دیگر امکانات این تلویزیون هستند. قیمت تلویزیون هایسنس 55B8000 نیز با توجه به کیفیت و امکاناتی که ارائه می‌دهد مناسب است.

2. تلویزیون هایسنس 55U7WF

تلویزیون هایسنس 55U7WF

تلویزیون هایسنس U7WF یکی از بهترین تلویزیون‌های 2020 هایسنس است. اگر دوست دارید در مورد تلویزیون‌های هایسنس اطلاعات بیشتری داشته باشید به مطلب “بررسی تلویزیون های هایسنس” مراجعه کنید. این تلویزیون زیبا با طراحی منحصر بفردی که دارد جلوه‌ای شیک به منزل شما خواهد بخشید. همانند سایر تلویزیون‌های باکیفیت هایسنس U7WF نیز از کیفیت تصویر 4K برخوردار است. به لطف فناوری Full Array Local Dimming روشنایی بی‌نظیری در تصاویر اعمال می‌شود. همچنین تلویزیون کنتراست بسیار مناسبی دارد و از فرمت دالبی ویژن جهت ارتقای سطح کیفیت تصویر استفاده می‌کند. 

این تلویزیون از 2 بلندگو جهت پخش صدای 20 وات استفاده می‌کند. کیفیت صدا توسط DTS Virtual:X افزایش یافته و نویزهای صدا از بین می‌روند. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون VIDAA بوده که امکانات گسترده‌ای را در منوی کاربرپسند خود ارائه می‌دهد. اتصال به Wi-Fi و امکان دانلود انواع اپلیکیشن در تلویزیون وجود دارد. همچنین می‌توانید محتوای گوشی‌های هوشمند را با صفحه نمایش تلویزیون به اشتراک بگذارید.

تلویزیون هایسنس 55U8QF

قیمت بهترین تلویزیون هایسنس 55 اینچ

تلویزیون هایسنس U8QF بهترین تلویزیون هایسنس 55 اینچ در این مطلب می‌باشد. این تلویزیون طراحی فوق‌العاده زیبایی دارد و از پایه‌ای محکم جهت نگداری پنل تلویزیون استفاده کرده است. کیفیت تصویر تلویزیون 4K بوده و تصاویر را به زیبایی روی صفحه نمایش تلویزیون نشان می‌دهد. پشتیبانی از فرمت‌های تصویر از جمله HDR10+ و دالبی ویژن به نمایش جزئیات کامل از تصاویر کمک می‌کند. علاوه بر این قابلیت Full array local dimming جهت تنظیم روشنایی نور پس زمینه در U8QF قرار گرفته است. همچنین در این تلویزیون از تکنولوژی نقاط کوانتومی استفاده شده تا تجربه ای بی‌نظیر از دیدن فیلم در صفحه نمایش را برای بیننده فراهم کند. 

سیستم صوتی تلویزیون 2 کاناله بوده که صدایی 20 وات را به گوش شنونده می‌رساند. صدای قدرتمند و باکیفیت توسط فناوری دالبی اتموس تضمین می‌شود. نسخه سیستم عامل در تلویزیون ارتقاء یافته و VIDAA U4 نام دارد. این سیستم عامل نسبت به نسخه‌های قبل بسیار هوشمندتر شده است. اتصال به اینترنت با سرعت بالاتری انجام می‌پذیرد. با قابلیت Anyview Cast می‌توانید محتوای گوشی‌های هوشمند را با صفحه نمایش تلویزیون به اشتراک بگذارید. قیمت بهترین تلویزیون هایسنس 55 اینچ را در لینک‌های جدول زیر می‌توانید ببینید. 

بهترین تلویزیون هایسنس

هایسنس به عنوان یکی از بهترین برندهای ساخت تلویزیون شناخته می‌شود. تلویزیون‌های این برند سطح کیفیت بسیار بالایی دارند و در کنار بهترین کمپانی‌های جهانی قرار گرفته اند. کیفیت تلویزیون‌های هایسنس در مقابل تلویزیون برندهایی همچون ال جی و سونی در رده پایین‌تر قرار می‌گیرد اما تلویزیون‌های هایسنس قیمت بسیار مناسبی دارند.
در این مطلب بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ از هایسنس را که در بازار موجود هستند برایتان گردهم آوردیم. اگر به تلویزیون‌های 55 اینچ علاقه‌مند هستنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مطلب بهترین تلویزیون 55 اینچ که بهترین مدل‌های ال جی، سونی و سامسونگ در آن قرار دارد مراجعه فرمایید. 
اگر به اعداد مقابل تلویزیون‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم دقت کرده باشید، متوجه رتبه‌بندی آن‌ها می‌شوید. ما تلویزیون‌ها را به ترتیب بهترین تلویزیون طبقه‌بندی کرده‌ایم و بهترین تلویزیون هایسنس با عدد 1 نشان داده شده است. بی شک به این ترتیب انتخاب تلویزیون از میان تلویزیون‌های نام برده بسیار راحت‌تر خواهد بود. 

همچنین بررسی کنید

راهنمای خرید تلویزیون

راهنمای خرید تلویزیون در سال 2024

راهنمای خرید تلویزیون امروزه تلویزیون‌ها از لحاظ کیفیت و امکانات، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند به طوری …

4 نظرات

  1. سلام..تلویزیون هایسنس مدل ۵۵n3000 گیرنده شبکهای ماهواره هم هست؟؟و اینکه این مدلو پیشنهاد میکنید یا نه؟

    • سلام وقت بخیر .خیر تلویزیون های هایسنس گیرنده dvb-s ندارد.
      تلویزیون های هایسنس با کیفیت بالایی ساخته شده اند . و رضایت مشتری ها زیاد است. البته مدت زمان زیادی از عرضه عمومی این برند نمیگزرد و ما صد درصد نمیتونیم تایید کنیم.که از برندهای ال جی سونی و سامسونگ بهتر هستند.

  2. با سلام،نظرتون در مورد تلوزیون هایسنس 55اینچ مدل A6G چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *