بهترین برند تلویزیون چینی

بهترین برند تلویزیون چینی بازار ایران

تلویزیون چینی

معمولا وقتی بحث خرید یک تلویزیون درجه یک، به میان می‌آید، برندهایی همانند سونی، سامسونگ و ال جی به ذهن ما خطور می‌کند. از این بین طیف گسترده‌ای از محصولات چینی راهی ایران می‌شود که خوشبختانه این تلویزیون‌ها کیفیت خوبی داشته و توانسته‌اند تا حد زیادی سهمی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند؛ شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که چین بتواند تلویزیونی را وارد بازار کند که قادر به رقابت با این غول‌های تکنولوژی باشد. به همین دلیل در این مطلب از سلام‌ بابا قصد داریم ضمن اشاره به بهترین برند تلویزیون چینی، نیم نگاهی هم به کیفیت و امکانات این محصولات داشته باشیم لذا از شما دعوت می‌کنم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین تلویزیون چینی

در حال حاضر ۸ برند مشهور در چین مشغول به تولید تلویزیون هستند که می‌توان به Hisense ،TCL ،Skyworth ،Haier ،Changhong ،Konka ،LeTV و Xiaomi اشاره کرد. از این بین به ترتیب شیائومی، هایسنس و TCL شانس ورود به ایران را داشته‌اند که اخیرا شیائومی و هایسنس توانسته‌اند تا حدی گوی رقابت را از هموطن‌های خود برباید و در کنار آن نیز به عنوان یک شرکت بزرگ در کنار رقبای کره‌ای و ژاپنی نام برده شود. ممکن است این سوال به ذهنتان خطور کند که این تلویزیون‌ها چه مشخصاتی دارند؟ و از چه فناوری و قابلیت‌هایی پشتیبانی می‌کنند؟ تفاوت آن‌ها با تلویزیون برندهای معتبر در چیست؟ اصلا می‌توان به تلویزیون‌های چینی اعتماد کرد؟

خرید تلویزیون چینیدر ادامه ضمن معرفی و بررسی دو برند بزرگ شیائومی و هایسنس به فناوری‌ها، کیفیت تصویر و صدای آن‌ها نیز می‌پردازیم و سعی خواهیم کرد تا اطلاعات کاملی را در خصوص بهترین تلویزیون چینی در بازار ایران در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم با خواندن این مطلب سلام‌ بابا، بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید تلویزیون بگیرید.

شیائومی؛ بهترین برند تلویزیون چینی

به طور کلی می‌توان گفت شیائومی یک شرکت الکترونیکی چینی است که در آوریل 2010 در پکن شروع به کار کرد. شیائومی در زمینه تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، لپ تاپ و هدفون سرمایه گذاری کرده که به دلیل قیمت مناسب و محصولات مدرن در بین قشر جوان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این روزها وقتی حرف از شیائومی به میان می‌آید اولین نکته‌ای که به ذهن ما خطور می‌کند گوشی‌های هوشمند آن بوده که اخیرا توانسته‌اند جایگاه خوبی را از لحاظ فروش به خود اختصاص دهد.

و همین باعث شده است شیائومی برای در اختیار گرفتن سهم بازار بیشتر دائماً با رقبای سرشناس خود همچون سامسونگ، ال‌جی و دیگر کمپانی‌ها، رقابت شدیدی داشته باشد و همواره محصولات خود را در سطح بالایی به مشتریان ارائه کند. چند سالی است که در ساخت تلویزیون وارد خط تولید شیائومی‌شده است و بعد از سال ۲۰۱۸ که نخستین محصول را در این زمینه روانه بازار کرد، هر ساله تلویزیون‌های جدید با ویژگی‌های متفاوت به مشتریان خود ارائه می‌کند که در ادامه به این موارد هم خواهیم پرداخت.

با مشاهده تلویزیون‌های شیائومی که اغلب از کیفیت 4K پشتیبانی می‌کنند، در خواهید یافت که به ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید از کیفیت قابل قبولی در ساخت آن‌ها بهره خواهید برد؛ همین امر باعث می‌شود هنگامی که قصد تماشای سریال و یا مسابقه ورزشی داشته باشید، کیفیت تصویر دلخواه شما به نمایش گذاشته شده و حسابی لذت ببرید. همچنین قابلیت‌های صوتی به کار برده شده در تلویزیون به قدری ارتقا قرار داده شده که شنیدن هر موسیقی برای شما دلنواز خواهد بود. 

 تلویزیون شیائومی Q1

تلویزیون شیائومی Q1-XIAOMI

ویژگی های کلیدی
کیفیت 4K  2021
صدا 30 وات 120 هرتز
QLED / پنل VA 2×USB
 سیستم عامل Android TV 3×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی  چین

Q1E از محصولات جدید و فوق‌العاده‌ای است که در سال ۲۰۲۱ معرفی گردید. این محصول چینی دارای امکانات و قابلیت‌های مطلوب و قابل قبولی است و به راحتی می‌تواند نیازهای کاربر را پاسخگو باشد. شرکت چینی شیائومی در این تلویزیون از رابط کاربری اندروید استفاده کرده که بسیار سریع و عملکرد اجرای فوق‌العاده‌ای دارد و آن را مدیون پردازنده Mali G52 MP2 است که کمپانی شیائومی به صورت اختصاصی از آن استفاده کرده است. این پردازنده دارای چهار هسته‌ی مرکزی برای اجرا و پردازش تصاویر در بالاترین سرعت است. همچنین شیائومی در این تلویزیون از صدایی با قدرت ۳۰ وات پشتیبانی کرده که می‌تواند عملکرد فوق‌العاده یا در محیط داشته باشد و به خوبی تمام سالنی که تلویزیون در آن قرار دارد را پوشش دهد.

از یک سوی دیگر در این تلویزیون از +HDR10 استفاده شده که نور پس زمینه تصویر را در مطلوب ترین حالت قرار می‌دهد و به صورت هوشمندانه نسبت کنتراست تصویر را در محیط‌های تاریک در بهترین حالت قرار می‌دهد. همچنین درگاه‌های ارتباطی در این نمایشگر به صورت کافی در آن قرار داده شده به گونه‌ای که در آن از دو درگاه USB و سه درگاه HDMI استفاده کرده است. شیائومی در این تلویزیون از فناوری Chromecast Built-in پشتیبانی کرده که می‌تواند دسترسی و امکان اتصال سایر دستگاه‌های دیگر و اجرای محتواهای آن‌ها را بر روی تلویزیون فراهم سازد.

تلویزیون شیائومی P1

ویژگی های کلیدی
کیفیت 4K  2021
صدا 20 وات 60 هرتز
LED / پنل VA 2×USB
 سیستم عامل Android TV 3×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی  چین

P1 از جمله تلویزیون‌های تولید سال ۲۰۲۱ شیائومی به حساب می‌آید که قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه ای برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول دارای امکانات و قابلیت‌های مناسب با نیاز کاربران بوده که این شرکت چینی در آن از کیفیت تصویر 4K بهره برده که در نتیجه‌ی آن، شما می‌توانید نظاره‌گر محتواهایی با رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ پیکسل باشید؛ این مقدار می‌تواند در کنار فناوری‌هایی مانند 4K Upscaling جزئیات فوق‌العاده‌ای را برای مخاطب به نمایش بگذارد. همچنین شیائومی برای این تلویزیون از پنل تصویر VA استفاده کرده که می‌تواند نسبت کنتراست تصویر را در حد مطلوب و مناسب پخش در محیط‌های تاریک قرار دهد. دقت داشته باشید زاویه دید در پنل‌های VA به صورت معمول ضعیف تر از پنل‌های IPS است و پیشنهاد می‌شود در هنگام پخش در زاویه مستقیم نمایشگر باشید تا دید بهتری را از تصاویر داشته باشید.

گذشته از این موارد شیائومی برای افزایش سرعت عملکرد پردازنده Mali G52 MP2 در هنگام اجرای برنامه‌های سیستم عامل از یک رام دو گیگابایتی پشتیبانی کرده است که امکان اجرای همزمان چند برنامه را با هم بر روی تلویزیون فراهم ساخته است. از نظر طراحی نیز این تلویزیون دارای صفحه نمایش تخت و تمام صفحه با حاشیه‌ای بسیار باریک است و یقینا می‌تواند جلوه بسیار زیبایی به سالن منزل شما ببخشد. همچنین در تلویزیون از قابلیت‌های هوشمندی مانند دستیار صوتی گوگل و جستجوگر صوتی هوشمند است که می‌تواند کاربردی باشد. لازم به ذکر است مدل به‌روزتر این تلویزیون یعنی A2 نیز وارد بازار ایران شده که می‌توانید نیم نگاهی هم به آن حین خرید تلویزیون داشته باشید.

تلویزیون شیائومی LM5-5ASP

تلویزیون شیائومی LM5

ویژگی های کلیدی
کیفیت 4K  2020
صدا 20 وات 60 هرتز
LED  3×USB
 سیستم عامل اندروید  3×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت چین

در سال‌های اخیر تلویزیون‌های شیائومی در ایران بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند و هر ساله استقبال خوبی از این محصولات به عمل می‌آید. یکی از تلویزیون‌هایی که طرفداران مخصوص به خود را دارد شیائومی M5-5ASP است. تلویزیون شیائومی M5-5ASP از طراحی شیک و بسیار زیبایی برخوردار است. صفحه نمایش این تلویزیون تخت بوده به همین دلیل برای اتاق و هال بزرگ، بسیار مناسب ارزیابی می‌شود. بدنه این تلویزیون از پلاستیک فشرده ساخته شده که از طرفی قاب دور آن ظاهر زیبایی را به تلویزیون و محیط خواهد بخشید. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K است که از رزولوشن 3840X2160 پیکسل در آن پشتیبانی شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده، البته در نظر داشته باشید که شیائومی برای سایز 32 اینچ آن از کیفیت تصویر HD بهره برده است. 

قرار دادن بر روی میز یا نصب تلویزیون به دیوار به لطف طراحی عالی قاب و بدنه آن کار خاصی ندارد و به آسانی صورت می‌گیرد. به لحاظ فناوری و امکانات جانبی در این تلویزیون تلاش شده تا به نسبت سایر تلویزیون‌های موجود در بازار عقب نماند. نوع ساخت این تلویزیون به گونه‌ای است که کمترین فضا را اشغال می‌کند و قابلیت متصل شدن به دیوار منزل را دارا است، پورت‌های HDMI و USB برخی از قابلیت‌های این تلویزیون هستند و در کنار قابلیت اتصال شدن به بلوتوث و وای فای می‌‌تواند بسیار کاربردی تلقی شود. به عنوان مثال، تلویزیون شیائومی M5-5ASP دارای سه پورت HDMI (یک ARC)، دو پورت USB، یک ورودی AV و S/PDIF برای صوت است. علاوه بر این، M5-5ASP دارای بلوتوث بوده که به راحتی به دستگاه‌هایی دیگر مانند ساندبار و بلندگو وصل می‌شود. حال بهتر است به سایر مشخصات تلویزیون شیائومی M5-5ASP که باعث شده شیائومی را جزو بهترین برند تلویزیون چینی قراردهد، بپردازیم. 

کیفیت تصویر تلویزیون های شیائومی

کماکان شاهد استفاده از پنل‌های 10 بیتی LED که قبلاً در مدل‌های Mi TV نیز دیده شده بود هستیم؛ تلویزیون‌های جدید این شرکت نیز از کیفیت 4K از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کنند که این بسیار قابل قبول و کاربر پسند است. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که شرکت شیائومی در ساخت تلویزیون کیفیت تصویر قابل قبولی را عرضه می‌کند. همچنین از یک موتور پردازش تصویر جدید بهره می‌برد که خود در ارتقای کیفیت تصویر محتوا تأثیر گذار است. طیف رنگ قوی و کنتراست بالای تلویزیون‌های شیائومی قابل قبول بوده پس اگر تمایل دارید یک تلویزیون ارزان قیمت اما با کیفیت نمایش عالی بخرید بدون شک این تلویزیون با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید بسیار مناسب خواهد بود.

کیفیت صدا در تلویزیون های شیائومی

همانطور که گفتیم تلویزیون‌های شیائومی با وجود فناوری‌های صوتی دالبی برای اتاق‌های پذیرایی هم به لحاظ نمایش و هم به لحاظ نحوه پخش صدا عالی عمل می‌کند. تلویزیون‌های شیائومی معمولا در توان صوتی 10 وات و 20 وات به بازار عرضه شده‌اند. که برای تماشای برنامه‌های عمومی مانند اخبار و فیلم خوب عمل می‌کند اما اگر تمایل دارید فیلم‌های سینمایی را با هیجان بیشتر تماشا کنید و بهترین نتیجه را از تجربه مشاهده خود کسب کنید، بهتر است در کنار تلویزیون از بلندگوهای خارجی یا سینمای خانگی استفاده کنید. حال بهتر است به معرفی یکی دیگر از بهترین برند تلویزیون چینی بازار ایران بپردازیم.


تلویزیون‌های جدید Mi TV 6 Extreme Edition و Mi TV ES

در (28 ژوئن 2021)، شیائومی طی کنفرانس خبری خود در چین از آخرین تلویزیون‌های هوشمند خود رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها شامل دو مدل Mi TV 6 Extreme Edition و Mi Mi ES ES 2022 بودند که اتفاقاً بسته به امکانات و فناوری‌های به کاربرده شده از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بودند.

بهترین تلویزیون چینی

Mi TV 6 Extreme Edition شیائومی

پان جون، مدیر کل تلویزیون شیائومی، در یک کنفرانس در سال 2021 اظهار داشت که این شرکت سخت‌افزارهایی متناسب با تلویزیون‌های جدید ارائه کرده می‌کند که امکانات بهتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد. شیائومی در سال 2021 ابتدا از مدل Mi TV 6 Extreme Edition رونمایی کرد که از طراحی نازک و سبکی برخوردار بود و پیش‌بینی می‌شد به دلیل پشتیبانی از امکانات مختلف همچون دوربین، به خوبی مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد، و این اتفاق نیز افتاد. این تلویزیون از فناوری اصلاح رنگ درجه سه فیلم یعنی LUT برخوردار بوده و نسخه پیشرفته چیپست MediaTek MT 9950 را در خود جای داده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته Mi TV 6 Extreme Edition، بلندگوهای منحصربه‌فرد آن بوده که به نوعی شیائومی به واسطه این مدل جزو اولین شرکت ارائه دهنده سیستم صوتی 100 وات است. پشتیبانی از سیستم صوتی 100 واتی می‌تواند کاربر را از خرید ساندبار بی‌نیاز کند.

علاوه بر این، Mi TV 6 Extreme Edition از IMAX Enhanced پشتیبانی می‌کند و همین عمل سبب شده تا افرادی که علاقه‌مند به گیمینگ هستند؛ با توجه به این مشخصات علاقه زیادی برای خرید این محصول داشته باشند. با نگاهی به این مدل مشاهده خواهیم کرد که نمایشگر آن با لایه‌های بسیار نازکی احاطه شده است. در قسمت جلوی این محصول همچنین یک دوربین 48 مگا پیکسلی دوگانه هوشمند قرار دارد که کاربران را قادر به برقراری تماس ویدیویی می‌کند.

 Mi TV Extreme Edition دارای بیش از 100 پارتیشن نور پس‌زمینه در مدل 55 اینچ، 224 پارتیشن برای 65 اینچ و 255 پارتیشن برای نوع 75 اینچ است که این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا روشنایی، کیفیت تصویر و کنتراست را ارتقا دهد. نمایشگر آن دارای رزولوشن 4K با دامنه 97 درصد DCI-P3 و زاویه دید 178 درجه است. از قابلیت‌های اصلی که به این تلویزیون افزوده شده WiFi 6 و بلوتوث 5.0 است که امروز به نیاز اصلی مشتریان تبدیل شده البته این نکته هم قابل ذکر بوده که برای حافظه، تلویزیون 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار داده شده است. Dolby Vision HDR از دیگر مشخصات بارز این مدل به حساب می‌آید.

Mi TV ES 2022 شیائومی

شیائومی  تلویزیون جدید دیگری را نیز تحت عنوان Mi TV ES 2022 در این مراسم معرفی و رونمایی کرد. این تلویزیون که از سیستم نور پس‌زمینه چند منطقه‌ای (32، 45 و 60 پارتیشن برای انواع 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ) بهره می‌برد که علاوه بر آن از تراشه MediaTek MT 9638 نیز پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی 700 نیت را ارائه می‌دهد. Mi TV ES 2022 دارای یک سیستم بلندگوی 12.5W است که از پخش استریو نیز پشتیبانی می‌کند.

نسبت صفحه نمایش به بدنه آن 97 درصد است و همچنین دستیار صوتی داخلی XiaoAI درون آن قرار داده شده است. این تلویزیون همچون Mi TV 6 Extreme Edition، ES 2022 دارای رزولوشن 4K همراه با 94 درصد رنگ DCI-P3 است. در این تلویزیون 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وجود دارد همچنین از WiFi و بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند.

قیمت تلویزیون‌های شیائومی

Mi TV 6 Extreme Edition برای سایز 55 اینچ از 5999 یوان (تقریباً 930 دلار آمریکا) شروع می‌شود، از سوی دیگر نسخه 65 اینچی 7999 یوان (تقریباً 1240 دلار) هزینه در بردارد که با توجه به قطعات به کار رفته در این نوع تلویزیون‌ها قیمت کاملاً معقولی و مقرون‌ به‌صرفه‌ای محسوب می‌شود؛ این، در حالی است که نسخه 75 اینچی 9999 یوان دارد.

از سوی دیگر، Mi TV ES 2022 نیز در سه اندازه مختلف با قیمت 55 اینچ 3،399 یوان (تقریباً 526 دلار) در دسترس عموم قرار گرفته است، درحالی‌ که سایز 65 اینچ 4،399 یوان (تقریباً 680 دلار آمریکا) و 75 اینچ 5999 یوان (تقریباً 930 دلار آمریکا) قیمت دارد. هر دو تلویزیون هوشمند به‌ طور رسمی در 9 ژوئیه 2021 منتشر شده‌اند. بنابراین با توجه به قیمت مناسب، کیفیت نمایش مناسب و وجود فناوری‌های به روز دنیا ما تلویزیون ‌های شیائومی را به عنوان بهترین تلویزیون چینی معرفی می‌کنیم.


تلویزیون هایسنس A7100F

تلویزیون هایسنس A7100

ویژگی های کلیدی
کیفیت 4K  2020
صدا 20 وات 60 هرتز
LED / پنل VA 2×USB
 سیستم عامل VIDAA 3×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت چین

A7100F از تلویزیون‌های کمپانی چینی هایسنس به حساب می‌آید که در سال 2020 عرضه شد. این تلویزیون از امکانات و قابلیت‌های نسبتا مطلوب و کاربردی استفاده کرده که شامل سیستم عامل جدید Vidaa است که به صورت اختصاصی بر روی تلویزیون‌های هایسنس به کار گرفته می‌شود. این سیستم عامل به صورت کلی شباهت بسیار زیادی به اندروید دارد و فضای آن مانند اندروید با تغییرات جزئی ارائه شده است. در نظر داشته باشید که هایسنس اهمیت زیادی به نوع درگاه‌های ارتباطی داده است و به صورت متنوع از پورت‌های مختلفی برای پخش صدا و تصویر استفاده کرده که در نوع خود بسیار کاربردی به حساب می‌آید.

این درگاه‌های شمال HDMI ، USB ورودی و خروجی‌های Component و Composite و خروجی صدای اپتیکال است که هر کدام برای دستگاه‌های پخش جدید و قدیمی به کار می‌روند. همچنین دسترسی به اینترنت از طریق اتصال به WIFI و LAN در این تلویزیون به راجتی ممکن شده است و شما می‌تواند با استفاده از مرورگر داخلی به راحتی دسترسی به انواع برنامه‌ها و بازی‌ها را داشته باشید. با تمام این تفاسیر این تلویزیون از نظر قیمت نیز یک محصول بسیار مقرون به صرفه است و هایسنس قیمت کاملا منصفانه و اقتصادی برای آن در نظر گرفته که می‌تواند گزینه خوبی برای منزل شما باشد. 

کیفیت تصویر در تلویزیون ‌هایسنس 

هایسنس در ارائه کیفیت تصویر برای تلویزیون‌هایش توانسته میزان رضایت لازم را به دست آورده. یکنواختی مشکی در تلویزیون‌های هایسنس آن‌ها را قابل قبول بوده که این باعث می‌شود در اتاقی تاریک کیفیت نمایش عالی را از محصولات این شرکت مشاهده کنید. در نظر داشته باشید از لحاظ کیفیت تصویر در تلویزیون‌های هایسنس با یک محصول سطح بالای طرف هستیم که وضوح تصویر به شکل مطلوبی در همه نمایشگرهای این شرکت به چشم می‌خورد. همچین صفحه نمایش و قطعاتی که در آن‌ها به کار گرفته شده است کیفیت بسیار مناسبی داشته و هیچ‌گونه دغدغه‌ای را از این بابت در محصولات این کمپانی احساس نخواهید کرد و حتی اگر صدا در بالاترین حالت خود قرار بگیرد هیچ‌گونه نویزی بر روی تصویر آن مشاهده نخواهید کرد و این یکی از نقاط قوت تلویزیون‌های هایسنس به حساب می‌آید.

کیفیت صدا

عملکرد صوتی در تلویزیون‌های هایسنس به شکل مطلوبی ارائه شده است، و شکی نیست که نسبت به اندازه صفحه آن توان صوتی اعمال شده. صفحه نمایش تلویزیون‌های هایسنس، به نحوی طراحی شده که بلندگوها در جای مناسبی قرار گرفته‌اند؛ در نتیجه صدای تولید شده در مناسب‌ترین حالت ممکن در فضای اتاق طنین انداز می‌شود. بلندگوهای این شرکت به راحتی می‌توانند نیاز شما را در یک اتاق بزرگ برآورد کنند. اگر ولوم صدا را در بالاترین میزان ممکن هم قرار دهید باز هم کیفیت عالی و شفافیت بالا صدای تولید شده به گوش می‌رسد. بنابراین اگر ویدیو کلیپ یا یک مستند طبیعت را تماشا می‌کنید به راحتی می‌توان از کیفیت صدای تلویزیون‌های نهایت استفاده را برد.


تلویزیون چینی ارزان

بهترین تلویزیون چینی

بیشتر لوازم‌خانگی که در کشور ایران به فروش می‌رسد، وارداتی هستند و عموماً از کشورهای شرق آسیا پای به ایران می‌گذارند. اگر شما قصد خرید یک تلویزیون را داشته باشید، به احتمال زیاد برندهایی همچون سامسونگ، ال‌جی و یا سونی در ذهن شما تداعی خواهند شد. امروزه برندهای مطرح و شناخته شده‌ای در چین وجود دارند که محصولات درجه یک را روانه بازار کرده‌اند و بسیاری از مردم در تمام نقاط جهان تمایل دارند که از این قبیل محصولات شرکت‌های چینی خرید کنند. قطعاتی که در ساخت تلویزیون‌ها به کار برده شده، چیزی از برندهای رقیب کم ندارد، اما در عمل از نظر قیمتی بسیار بهتر و ارزان‌تر تمام می‌شوند.

آیا تلویزیون‌های چینی ارزش خرید دارند؟

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که بهترین برند تلویزیون چینی در ایران متعلق به کیست؟ با توجه به بررسی تلویزیون‌های موجود در بازار باید گفت که تلویزیون شیائومی را می‌توان به عنوان بهترین تلویزیون چینی معرفی کرد. همانطور که گفتیم شرکت شیائومی در چند سال اخیر با عرضه تلویزیون خواسته که با سایر برندهای معتبر دینا رقابت کند. به همین دلیل سعی داشته است در طراحی سخت افزاری و نرم افزاری نهایت تلاش خود را برای تولید بهترین تلویزیون نشان دهد. در این تلویزیون‌ها اخرین فناوری‌های روز دنیا همراه با طراحی ظاهری و شیک و قیمت بسیار مناسب سبب شده است که خیلی سریع جزو پر فروش‌ترین‌های بازار به شمار بیاید. بنابراین با توجه به قیمت مناسب، کیفیت نمایش مناسب و وجود فناوری‌های به روز دنیا ما تلویزیون‌های شیائومی را به عنوان بهترین تلویزیون چینی معرفی می‌کنیم.

همچنین بررسی کنید

راهنمای خرید تلویزیون

راهنمای خرید تلویزیون در سال 2024

راهنمای خرید تلویزیون امروزه تلویزیون‌ها از لحاظ کیفیت و امکانات، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند به طوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *